توزیع بیش از ۲ تن گوشت نذری در چهار شهرستان آذربایجان شرقی
توزيع بيش از ۲ تن گوشت نذري در چهار شهرستان آذربايجان شرقي

توزیع بیش از ۲ تن گوشت نذری در چهار شهرستان آذربایجان شرقی

آراسته گفت: دو هزار و پانصد کيلوگرم گوشت نذري گوسفندي بين اقشار کم درآمد شهرستان هاي مرند،اسکو، ملکان، مراغه، سراب و تبريز توزيع شد.
شناسه خبر : 41387 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، «اصغر آراسته» ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، از توزیع دو هزار و پانصد کیلوگرم گوشت بهداشتی بسته بندی شده خبر داد و گفت: یک هزار و دویست بسته گوشت گوسفندی هر کدام به وزن تقریبی ۲ کیلوگرم که به همت موسسه حضرت خدیجه (س) شهر مقدس قم، خیرین برنامه سمت خدا و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز و مرکز نیکوکاری المهدی (عج) بین خانواده های ایتام و نیازمند ۶ شهرستان آذربایجان شرقی توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی مسجد المهدی تبریز گفت: از جمله آموزه های اسلام برای تکامل و رشد انسان ها، ایثار از جان و مال در راه خداوند متعال می باشد؛ به این معنا که انسان، همه دارایی ها و امکاناتش را امانتی الهی بداند که باید در طریق بندگی هزینه کند.

آراسته با بیان این که اعضاء و خیرین و کادر کانون فرهنگی هنری شهید نهادی و مرکز نیکوکاری همواره در مناسبت های مذهبی پیشگام هستند؛ افزود: مرند،اسکو،ملکان،مراغه،سراب و تبریز،شش شهرستانی هستند که امسال این بسته های گوشت نذری را با دیگر اقلام معیشتی تکمیل کرده و به دست اقشار کم برخوردار رساندند.

وی ادامه داد: با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ها و پیگیری کانون شهید نهادی مسجد المهدی تبریز که به عنوان نماینده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در کمک مومنانه می باشد، زینت بخش سفره نیازمندان این ۶ منطقه شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی با اشاره به اینکه در طول امسال دومین مرحله از توزیع گوشت نذری انجام شد،خاطر نشان کرد:گوشت ها با حمایت خیرین برنامه به سمت خدا صدا و سیما ،مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم و ستاد استانی و کشوری کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شد.