آغاز بروز رسانی اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی
آغاز بروز رساني اطلاعات کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي

آغاز بروز رسانی اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی

طرح ساماندهي و به‌روزرساني اطلاعات کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان‌شرقي با هدف شناسايي مسائل و مشکلات مراکز در راستاي پويايي فعاليت ها وپيگيري و رفع موارد آغاز شد.
شناسه خبر : 41560 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» در آذربایجان شرقی، طرح ساماندهی و به‌روزرسانی اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی با هدف شناسایی مسائل و مشکلات مراکز در راستای پویایی فعالیت ها وپیگیری و رصد مشکلات و مسائل موثر و رفع موارد آغاز شد.

در این طرح ضمن بررسی و  تکمیل اطلاعات و مدارک شناسنامه ای و  اداری،ارکان اصلی و کادر کانون، اموال و تجهیزات ، موارد مالی و فرایند اخذ مجوز الکترونیکی مربوط به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی به همت واحد ساماندهی و شبکه‌سازی ، فرهنگی هنری و مالی و پشتیبانی  و دیگر واحد های ستاد فهما استان آغاز شد.

قرار است در قالب این طرح؛ آخرین تغییرات مربوط به کادر و هیات امنای هر کانون، اموال ، راه‌های ارتباطی با کانون و دیگر اطلاعات مورد نیاز در امور کانون به‌روزرسانی و  ثبت شود.

بنابر این گزارش، طرح ساماندهی و به‌روزرسانی اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی همزمان با فعالیت مدیران مسئول و اعضای این مراکز؛ در سامانه های بچه‌های مسجد در رصد دقیق امکانات، ظرفیت‌ها و برنامه های هر کانون جهت تقویت حضور موثر کانونها  و کتابخانه های تحت پوشش در فعالیت ها و پورتال بچه های مسجد در سه شبستان و ۱۲رواق و  همچنین حمایت های مادی و معنوی کمک خواهد کرد.

در این طرح ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان پیگیر و رصد و شناسایی پرونده ای و میدانی مسائل و مشکلات تک به تک کانونها  بوده که به  ستاد این امکان را خواهد داد تا نسبت به پیگیری و رفع دقیق تر مشکلات هر یک از آنها به صورت علی حده بپردازند.

کلمات کلیدی: ساماندهي فهما