درخشش عضو کانون های مساجد آذربایجان شرقی در مسابقات قرآنی مدهامّتان
درخشش عضو کانون هاي مساجد آذربايجان شرقي در مسابقات قرآني مدهامّتان

درخشش عضو کانون های مساجد آذربایجان شرقی در مسابقات قرآنی مدهامّتان

«محمد اصولي هروي» از استان آذربايجان شرقي، رتبه سوم رشته اذان پانزدهمين مسابقات مدهامّتان را کسب کرد.
شناسه خبر : 41711 تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، آیین اختتامیه مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» با اعلام نتایج و برگزیدگان رشته‌های مختلف در دو بخش خواهران و برادران در محل حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) برگزار شد.

این مسابقات در  بخش بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل و در بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اذان با رقابت ۱۵۰ نفر برگزار شد که ۱۶ نفر از استادان بین‌المللی و کشوری کار داوری آن را به عهده داشتند.

بنابر این گزارش، در این مراسم 5 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی به مرحله کشوری ای مسابقات در رشته های مختلف راه یافته بودند که در نهایت «محمد اصولی هروی» از کانون فرهنگی هنری شهدای هروی توانست رتبه سوم رشته اذان را کسب کند.

همچنین امیر رضا قیامی از کانون هاتف و مریم زاهدی از کانون امام حسین(ع) در رشته حفظ کل قرآن کریم، عرفان حسن زاده بشیر از کانون شهید مدنی در رشته قرائت تحقیق و رضا کریم پور از کانون بین القرآن و عترت در رشته قرائت ترتیل(تلاوت نور) از استان آذربایجان شرقی به مرحله کشوری راه یافته بودند.

کلمات کلیدی: فهما مدهامتان