تجلیل از درخشش عضو کانون امام رضا تبریز در مسابقات کشوری
تجليل از درخشش عضو کانون امام رضا تبريز در مسابقات کشوري

تجلیل از درخشش عضو کانون امام رضا تبریز در مسابقات کشوری

عضو کانون فرهنگي هنري امام رضا (ع) تبريز پس از درخشش در مسابقات کشوري؛ از سوي ستاد فهما آذربايجان‌شرقي مورد تجليل قرار گرفت.
شناسه خبر : 41848 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، اسرا فرهاد زاده، عضو کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تبریز توانست در مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان منطقه یک کشور مقام اول را از آن خود کند.

بنابر این گزارش، کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تبریز از ابتدای سال جاری با بازگشایی باشگاه ورزشی و تکواندو ویژه خواهران تاکنون توانسته زمینه کسب چند مقام استانی و کشوری توسط اعضای کانون و بچه های مسجدی را فراهم کند.

«محمد هادی نیا» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری آذربایجان شرقی در دیدار با این عضو کانون امام رضا(ع) با اشاره به این‌که مسجد مأمن و پناهگاه اصلی کودکان و نوجوانان برای تعالی و ترقی است، اظهار داشت: مساجد باید جاذبه های لازم برای شناسایی و پرورش استعداد بچه های مسجدی را داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که کانون های فرهنگی هنری محلی برای رشد، تعالی و تربیت بچه های مسجدی شناخته می شوند، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی والدین برای فرزندان در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اعتقادی و ... با بهره مندی از فضای معنوی مساجد تاثیر بسزایی در موفقیت آنان در اهداف تعیین شده خواهد داشت.

بنابر این گزارش، این دیدار با حضور مدیر ستاد فهما استان، مدیرمسئول و مسئول بخش خواهران کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) منطقه ائل گلی تبریز به همراه تجلیل و اهدای هدایای فرهنگی و لوح سپاس همراه بود.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تبریز در عرصه های کمک های مؤمنانه، فعالیت های فرهنگی، اردویی، ورزشی و ... در دو بخش خواهران و برادران طی سال های گذشته به ویژه در ایام شیوه ویروس کرونا اقدامات ارزشمند و جدی داشته است.

کلمات کلیدی: تجليل فهما