حضور گسترده اعضای کانون های مساجد آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۱۳ آبان
حضور گسترده اعضاي کانون هاي مساجد آذربايجان شرقي در راهپيمايي ۱۳ آبان

حضور گسترده اعضای کانون های مساجد آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۱۳ آبان

اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي با حضور گسترده در راهپيمايي۱۳ آبان بار ديگر پشتيباني از آرمان هاي انقلاب و ميثاق دوباره با آرمان هاي امام و شهيدان را اعلام کردند.
شناسه خبر : 41959 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، اعضای کاون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان آذربایجان شرقی همگام با دیگر اقشار مختلف مردم همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی۱۳ آبان بار دیگر پشتیبانی از آرمان های انقلاب و میثاق دوباره با آرمان های امام و شهیدان را اعلام کردند.

بنابر این گزارش، در این راهپیمایی بچه های مسجدی همچون سال های گذشته و همگام با دیگر اقشار مردم تبریز با حرکت به سمت مرکز اصلی تجمع این راهپیمایی و با سر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل اقدامات اخیر دشمنان در راستای بر هم زدن امنیت و نظم عمومی را محکوم کردند.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ستان با فریادهای «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن کاغذنوشته هایی با مضامین «مطیع امر رهبریم»، «آمریکا دشمنی بزرگ تر از ملت خود ندارد» و «آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه» استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند.