گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز در روستای قرطاول مراغه
گراميداشت ياد شهداي دانش‌آموز در روستاي قرطاول مراغه

گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز در روستای قرطاول مراغه

مراسم گراميداشت هفته دانش آموز و هفتم شهداي شاهچراغ با همت و هماهنگي کانون فرهنگي و هنري مشکات مسجد امام زمان (عج) مراغه برگزار شد.
شناسه خبر : 41979 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مراسم گرامیداشت هفته دانش آموز و هفتم شهدای شاهچراغ با همت و هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد امام زمان ( عج ) و کانون خدمت رضوی مسجد امام زمان ( عج ) روستای قرطاول و با همکاری مدارس بهار، متوسطه شهدای قرطاول و دبیرستان امیرالمومنین با میزبانی دبستان بهار در روستای قرطاول برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این مراسم که با حضور مسئولان، معلمان و دانش آموزان منطقه همراه بود؛ جعفر قهوه چیان، مسئول دفتر آستان قدس رضوی شهرستان مراغه طی سخنانی به تشریح اهمیت یوم الله ۱۳ آبان پرداخت و با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اظهار داشت: دشمنان همواره از استکبارستیزی ملت ایران هراسان بوده اند.

همچنین جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه در سخنانی با تأکید بر این‌که دشمنان با تحریک احساسات ملت ایران به دنبال فتنه ای در راستای براندازی نظام اسلامی هستند، گفت: دانش آموزان به عنوا آینده سازان جامعه تمام توطئه های شوم بدخواهان ملت ایران را نقش بر آب خواهند کرد.

گفتی است، در پایان این مراسم دانش آموزان مدارس روستای قرطاول از محل مدرسه خود تا مزار شهدا پیاده روی کردند و با قرائت فاتحه ای؛ یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشتن. در پایان نیز از چند عضو کانون که در طول سال فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری داشتند؛ تقدیر بعمل آمد.