برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کتاب در مسجد نبی اکرم (ص) تبریز
برگزاري مراسم گراميداشت هفته کتاب در مسجد نبي اکرم (ص) تبريز

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کتاب در مسجد نبی اکرم (ص) تبریز

راسم گراميداشت هفته کتاب که به همت کانون فرهنگي هنري مسجد نبي اکرم(ص) تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 42457 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد هادی نیا» در مراسم گرامیداشت هفته کتاب که به همت کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: کانون های مساجد و کتابخانه های مسجدی ظرفیتی بی‌بدیل در جذب نوجوانان و جوانان به این اماکن امن الهی شناخته می شوند.

مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی با تأکید بر خلاقیت و ابتکار در ایجاد جاذبه مساجد گفت: اگر به دنبال احیای کارکرد مساجد بنا به اقتضای شرایط روز جامعه هستیم، بایستی با ادبیات و مطالبات نسل جوان و نوجوان جامعه آشنا باشیم.

وی توجه به اصول مدیریت فرهنگی مساجد را امری انکارناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز  کانون های فرهنگی هنری مساجد تبدیل به فضایی برای تربیت نیروی انسانی مومن و متخصص شده اند؛ که بایستی این جایگاه حفظ و تقویت شود.

هادی نیا در بخش دیگری از سخنان خود بر شناخت و مطالعه کتاب خوب تأکید کرد و گفت: اگر اعتقاد بر این است که کتاب؛ بعنوان دوست انسان شناخته می شود، بنابراین باید در انتخاب دوست خوب دقت کنیم، در حقیقت انسان ها با کتاب هایی که می خوانند شناخته می شوند.

همچنین در این مراسم از مدیرمسئول و 10 فعال برگزیده عرصه کتاب و کتابخوانی کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) تبریز تجلیل بعمل آمد.