تجلیل از‌ پرستاران بیمارستان امام رضا تبریز
تجليل از‌ پرستاران بيمارستان امام رضا تبريز
حرکت ابتکاری کانون امام رضا تبریز؛

تجلیل از‌ پرستاران بیمارستان امام رضا تبریز

مراسم تجليل از پرستاران شاغل در بيمارستان امام رضا (ع) تبريز با حضور هيئت مديره امور بانوان کانون فرهنگي هنري امام رضا (ع) ائل گلي با اهداي لوح تبريک، دسته گل و هديه تبرکي برگزار شد.
شناسه خبر : 42749 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد آراسته» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا ائل گلی تبریز اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از صبر،عشق و ایثار پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) با حضور مدیریت امور خواهران کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) ائل گلی با اهداء لوح تبریک، دسته گل و هدیه تبرکی تجلیل شد.

وی گفت: حضرت زینب(س) به حق الگوی بارز و عالی برای پرستاری است که با شجاعت و درایت توانست از لحاظ پرستاری جسمانی و نیز روحی و روانی حوادث و مشکلات صحنه کربلا و واقعه به اسارت رفتن آل الله، مدیریت کند.

آراسته افزود: پرستار به عنوان یک ارزش است که در درمان و همراهی بیمار به مانند فرشته‌ای، بر سر بیمار حاضر می‌شود. در روایات فوق العاده به امر بیمار داری و تحمل سختی بیمار سفارش شده است.

وی گفت:اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) با حضور در بیمارستان امام رضا تبریز از پرستاران این بیمارستان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری خاطرنشان‌کرد: کادر درمانی و پرستاران به صورت شبانه روزی در طول ۲ سال گذشته عرصه مبارزه با ویروس کرونا و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و این تلاش ها و زحمات جای تقدیر و تجلیل دارد.

کلمات کلیدی: روز پرستار فهما