پایان دی ماه؛ آخرین مهلت ثبت رواق و فعالیت در چهارمین رویداد ملی فهما
پايان دي ماه؛ آخرين مهلت ثبت رواق و فعاليت در چهارمين رويداد ملي فهما

پایان دی ماه؛ آخرین مهلت ثبت رواق و فعالیت در چهارمین رویداد ملی فهما

چهارمين رويداد ملي فهما در راستاي رقابت سالم و سازنده بين کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در سه شبستان و ۱۲ رواق برگزار مي شود.
شناسه خبر : 42959 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، چهارمین رویداد ملی فهما در سه شبستان و ۱۲ رواق ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف شناسایی و ساماندهی، به کارگیری، ارتقاء و انگیزه بخشی استعدادهای فرهنگی هنری موجود در مساجد استان طراحی و اجرا می شود.

بنابر این گزارش، این رویداد برای چهارمین سال متوالی در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری طراحی شده که هر شبستان دارای 4 رواق تخصصی جهت ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بستر سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir می باشد.

 

مؤلفه‌های «مسجد محوری»، «نگاه تشکیلاتی»، «پیوست رسانه‌ای»، «جاذبه‌آفرینی هنری» و «خودکفایی»  شاخص‌های ارزیابی فعالیت‌های کانون در رواق‌های دوازده گانه می باشد که در این راستا ظرفیت‌های استانی در شناسایی و نظارت بر فعالیت‌های کانون‌ها مد نظر قرار گرفته است.

مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند پس از ورود به ناحیه کاربری خود در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir نسبت به انتخاب سه رواق تخصصی جهت ارزیابی و ثبت فعالیت در رویداد فهما اقدام کنند.

گفتنی است، آخرین مهلت ثبت فعالیت ها پایان دی ماه سال جاری اعلام شده که مرحله استانی ارزیابی کانون ها از ابتدای بهمن آغاز و برگزیدگان استانی و کشور همزمان با 18 اسفند؛ سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور معرفی شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.