برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی
برگزاري کارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي
به همت کانون مشکات روستای قرطاول مراغه؛

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی

کارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي درحسينيه سالار شهيدان به همت کانون فرهنگي هنري مشکات روستاي قرطاول برگزار شد.
شناسه خبر : 43172 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «خدیجه رزمی» اظهار کرد: در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، کارگاه‌ آموزشی به همت کانون فرهنگی هنری مشکات با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراغه و کانون خدمت رضوی امام زمان (عج) و مدارس متوسطه امیرالمومنین (ع) و حدیث و بهار برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان روستای قرطاول مراغه گفت: برای موفقیت در برابر توطئه های دشمنان باید با شناخت و آگاهی در عرصه مجازی فعالیت های فرهنگی را سامان و تقویت کرد.

رزمی افزود: «علیرضا شاهوردی» رئیس اداره مواد مخدر شهرستان مراغه در این کارگاه آموزشی ضمن تبیین راهکارهای ساماندهی آسیب های اجتماعی پیش روی خانواده ها نسبت به کنترل فضای مجازی و هدایت و حمایت نسل جوان و نوجوان هشدار داد و در خصوص شناساندن تهدیدات و آسیب های ممکن این مهمان ناخوانده در این بستر نوظهور هوشیاری والدین را در این خصوص خواستار شد.

رزمی با بیان اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی متعددی در جامعه خانواده‌ها و به ویژه جوانان را تهدید می‌کند،گفت: هدف و رویکرد از برگزاری این دوره، پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان بود.

مدیر مسئول کانون با اشاره به اینکه خانواده مهم ترین کانون بشری و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: حفظ حریم خانواده نقش بسزایی در مصون سازی این کانون در برابر آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی دشمنان دارد.