توزیع 120 بسته گوشت گرم میان نیازمندان شهرستان بناب
توزيع 120 بسته گوشت گرم ميان نيازمندان شهرستان بناب
به همت کانون الغدیر؛

توزیع 120 بسته گوشت گرم میان نیازمندان شهرستان بناب

مديرمسئول کانون فرهنگي هنري الغدير بناب از توزيع 120 بسته گوشت گرم گوسفندي به همراه بسته هاي معيشتي ميان نيازمندان اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 43521 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

«غلامرضا حسینقلی پوراصل» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، از توزیع گوشت گوسفندی نذری در شهرستان بناب همزمان با ایام فاطمیه و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: توزیع این بسته ها که در برخی موارد با دیگر اقلام معیشتی نیز همراه بوده است، در راستای تحقق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار کمک های مومنانه و استمداد خانواده های آسیب پذیر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی انجام شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر بناب خاطرنشان کرد: هر بسته از این گوشت ها بیش از یک و نیم کیلو می باشد و با حفظ آبرومندی و رعایت عزت نفس بین خانواده های کم برخوردار که در محلات توسط متولیان مساجد و کانون های فرهنگی هنری شناسایی می شوند، توزیع شد.

پوراصل افزود: گوشت های قربانی از طریق خیرین و با هماهنگی موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اهدا شده و با برنامه ریزی و پیگیری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در بین خانواده های آسیب پذیر شهرستان های استان توزیع می شود.