حرف حساب بچه‌های مسجدی؛ همزمان با دهه فجر
حرف حساب بچه‌هاي مسجدي؛ همزمان با دهه فجر

حرف حساب بچه‌های مسجدی؛ همزمان با دهه فجر

همزمان با برگزاري جشنواره ملي «فجر انقلاب»؛ اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي در بخش «حرف حساب» به توليد مي‌پردازند.
شناسه خبر : 44047 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور و با شرکت در جشنواره «فجر انقلاب» به استقبال از ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می روند.

«حرف حساب» عنوان یکی از بخش‌های شش‌گانه این جشنواره است که اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در دو بخش تولید اثر خواهند داشت و در نهایت به بهترین آثار رسیده، پس از داوری عکس های ارسالی به ستاد فهما استان، جوایزی تعلق می گیرد.

«محتوای پلاکارد، عکس نوشت و پیام کوتاه» و «شعار برای راهپیمایی 22 بهمن» دو بخش مربوط به «حرف حساب» است که عموم اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آثار تولیدی در این دو بخش را می توانند به دبیرخانه جشنواره به آدرس تبریز، بلوار 29 بهمن، مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن، ساختمان کانون های مساجد استان و یا از طریق پیام‌رسان داخلی ایتا به شماره 09035420974 ارسال کنند.

بنابر این گزارش، پلاکارد یا شعارنوشته؛ آگهی، پوستر یا علامتی است که در راهپیمایی ها حمل می شود. همچنین عکس نوشت؛ ترکیبی از عکس و نوشته است که در قالب یک تصویر ارائه می شود و این عکس ها و نوشته ها در کنار هم یک پوستر منسجم را می سازند که به بیننده پیام خود را منتقل می کند.

عموم اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تا آغاز دهه فجر امسال فرصت دارند آثار خود را ارسال و از جوایز ارزنده این بخش از جشنواره فجر اقلاب بهره مند شوند.

گفتنی است، جشنواره فجر انقلاب ویژه بچه های مسجد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود علاقمندان به شرکت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.