«سهم من» از معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی
«سهم من» از معرفي دستاوردهاي انقلاب اسلامي

«سهم من» از معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی

همزمان با برگزاري جشنواره ملي «فجر انقلاب»؛ اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي در بخش «سهم من» به توليد ويدئوهاي خلاقانه در معرفي دستاوردهاي انقلاب اسلامي مي‌پردازند.
شناسه خبر : 44050 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور و با شرکت در جشنواره «فجر انقلاب» به استقبال از ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می روند.

«سهم من» عنوان یکی از بخش‌های شش‌گانه این جشنواره است که اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بخش در قالب ویدئو یک دقیقه‌ای، جذاب و خلاقانه به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خواهند پرداخت و در نهایت به بهترین آثار رسیده، پس از داوری عکس های ارسالی به ستاد فهما استان، جوایزی تعلق می گیرد.

عموم اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آثار تولیدی در این بخش را می توانند تا روز 22 بهمن به دبیرخانه جشنواره به آدرس تبریز، بلوار 29 بهمن، مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن، ساختمان کانون های مساجد استان و یا از طریق پیام‌رسان داخلی ایتا به شماره 09035420974 ارسال کنند.

قرار است؛ به خلاقانه‌ترین و جذاب‌ترین ویدئو ارسالی که با تلفن همراه فیلمبرداری شده است؛ پس از دهه فجر جوایز ارزنده‌ای از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی اعطا شود.

گفتنی است، جشنواره فجر انقلاب ویژه بچه های مسجد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود علاقمندان به شرکت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: دهه فجر فهما