هنرنمایی اعضای کانون‌های مساجد در ساخت مترسک‌های استکبار جهانی
هنرنمايي اعضاي کانون‌هاي مساجد در ساخت مترسک‌هاي استکبار جهاني

هنرنمایی اعضای کانون‌های مساجد در ساخت مترسک‌های استکبار جهانی

همزمان با برگزاري جشنواره ملي «فجر انقلاب»؛ اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي در بخش «مترسک‌ها» به توليد اثر و رقابت مي‌پردازند.
شناسه خبر : 44096 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور و با شرکت در جشنواره «فجر انقلاب» به استقبال از ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می روند.

«مترسک‌ها» عنوان یکی از بخش‌های شش‌گانه این جشنواره است که اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بخش تولید اثر خواهند داشت و در نهایت به بهترین آثار رسیده، پس از داوری عکس های ارسالی به ستاد فهما استان، جوایزی تعلق می گیرد.

همه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند گزارش تصویری و فیلم یک دقیقه ای از روند تهیه مترسک‌های استکبار جهانیرا  با هدف نمایش و در نهایت به آتش کشیدن در راهپیمایی 22 بهمن؛ به شماره 09035420974 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند، قرار است به سه اثر برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا شود.

همچنین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33339006 داخلی 112 تماس داشته باشند.

گفتنی است، جشنواره فجر انقلاب ویژه بچه های مسجد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود و علاقمندان به شرکت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانیbachehayemasjed.ir مراجعه کنند.