تربیون آزاد بچه‌های مسجدی؛ همزمان با دهه فجر
تربيون آزاد بچه‌هاي مسجدي؛ همزمان با دهه فجر

تربیون آزاد بچه‌های مسجدی؛ همزمان با دهه فجر

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي ايران؛ طرح تربيون آزاد بچه هاي مسجدي با هدف ايجاد فضاي پرسش و پاسخ با حضور مسئولان و نخبگان حوزوي و دانشگاهي اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 44131 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ طرح تربیون آزاد به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با هدف ایجاد فضای پرسش و پاسخ با حضور مسئولان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی اجرا می‌شود.

این طرح که در راستای جهاد تبیین و ارایه دستاوردهای نظام اسلامی و همچنین پاسخگویی به سؤالات نسل جوان جامعه اجرا می شود؛ به صورت مردمی و با محوریت دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، عموم کانون های فرهنگی هنری مساجد استان جهت اجرای این طرح می توانند با شماره تلفن ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان 04133339006 داخلی 107 تماس داشته و هماهنگی های لازم در این خصوص را بعمل آورند.

مدیرا مسئول کانون های مجری همچنین می توانند تصاویر برنامه‌های دهه فجر و تریبون آزاد خود را به همراه نام کانون و شهرستان به شماره (۰۹۰۳۵۴۲۰۹۷۴) در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

گفتنی است، جشنواره فجر انقلاب ویژه بچه های مسجد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود و علاقه‌مندان به شرکت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانیbachehayemasjed.ir  مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: فهما دهه فجر