اعضای کانون‌های مساجد در آذین‌بندی دهه فجر هنرنمایی می کنند
اعضاي کانون‌هاي مساجد در آذين‌بندي دهه فجر هنرنمايي مي کنند

اعضای کانون‌های مساجد در آذین‌بندی دهه فجر هنرنمایی می کنند

همزمان با برگزاري جشنواره ملي «فجر انقلاب»؛ کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي در بخش «فجرانه» به رقابت با يکديگر مي‌پردازند.
شناسه خبر : 44176 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور و با شرکت در جشنواره «فجر انقلاب» به استقبال از ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می روند.

«فجرانه» عنوان یکی از بخش‌های شش‌گانه این جشنواره است که کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بخش می توانند با آذین‌بدی محله پیرامون مسجد با محوریت پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به رقابت با دیگر کانون های استان بپردازند.

قرار است به زیباترین، خلاقانه‌ترین، متفاوت‌ترین و البته نوجوانانه‌ترین آذین‌بندی، پس از داوری عکس های ارسالی به ستاد فهما استان، جوایزی تعلق می گیرد؛ با این توضیح که کم‌هزینه‌ترین کار تزئینی انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

همه مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی علاقه‌مند به شرکت در این بخش از جشنواره فجر انقلاب می توانند گزارش تصویری از آذین بندی محله پیرامونی مسجد خود را با ورود به ناحیه کاربری و در فرم خودجوش رواق همدلی در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ثبت کنند.

گفتنی است، جشنواره فجر انقلاب به همت ستاد فهما کشور همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود که عموم اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند ضمن ثبت اقدامات در سامانه بچه های مسجد؛ تصاویر فعالیت های خود را به شماره 09035420974 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

کلمات کلیدی: فهما بچه های مسجد