کانون‌های مساجد خادمان مردم و چراغ امید حل مشکلات‌شان هستند
کانون‌هاي مساجد خادمان مردم و چراغ اميد حل مشکلات‌شان هستند
معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در آیین معارفه سرپرست جدید کانون‌های مساجد استان آذربایجان شرقی؛

کانون‌های مساجد خادمان مردم و چراغ امید حل مشکلات‌شان هستند

مقدم، در جريان آيين تکريم از مدير سابق و معارفه سرپرست جديد ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان آذربايجان شرقي گفت: کانون‌هاي مساجد خادمان مردم و چراغ اميد براي حل مشکلات‌شان هستند.
شناسه خبر : 44411 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، «مهدی مقدم» در آیین تکریم مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، طی سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه کانون ها در جلب و جذب جوانان به مساجد، گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد باید به دنبال گسیل امکانات و ظرفیت‌ها به سمت‌ کانونها باشد.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افزود: کانون‌ها و مساجد نیازمند خادمانی هستند تا از این طریق زمینه خدمت به مردم را فراهم آورده و چراغ امید را در میان مردم روشن کرده و مشکلات را حل و فصل کنند.

مقدم، در ادامه خدمت رسانی، تسهیل‌گری و مشکل‌زدایی را از مهمترین رسالت‌های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برشمرد و از ایجاد برخی امکانات برای اعضای کانون‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: تاکنون مقدمات تفاهم با چندین دستگاه فرهنگی برای حمایت از فعالیت های مسجدی فراهم شده است. 

در این مراسم با تقدیر از مدیر پیشین کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، حکم "مرتضی شفیعی" به عنوان سرپرست جدید این مجموعه اعطاء شد.

گفتنی است: مرتضی شفیعی متولد 1365 دارای مدرک کارشناسی‌ارشد حقوق بین الملل بوده و هم اکنون دانشجوی دکترای حقوق عمومی در دانشگاه تبریز است. وی پیش از این طی سال های 1396 تا 1401 بعنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان فعالیت داشته است.


فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای؛ مشاور رئیس شورای اسلامی استان، جوان نمونه آذربایجان شرقی در سال 1400، دبیر انجمن مدیران مسئول مطبوعات استان، دبیر اجرایی و عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره های چهارم و پنجم مطبوعات استان و دبیر اجرایی نهمین و دهمین نمایشگاه مطبوعات از جمله سوابق کاری شفیعی است.