تأکید امام جمعه تبریز بر تعامل حداکثری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با دیگر نهادهای فرهنگی
تأکيد امام جمعه تبريز بر تعامل حداکثري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد با ديگر نهادهاي فرهنگي

تأکید امام جمعه تبریز بر تعامل حداکثری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با دیگر نهادهای فرهنگی

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم بر تعامل حداکثري ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان با ديگر نهادهاي فرهنگي، هنري، ديني و قرآني تأکيد کرد.
شناسه خبر : 44412 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، از استان آذربایجان شرقی، معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و مدیر جدید ستاد فهما استان به دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مرتضی شفیعی، مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی اظهار داشت: مدیر جدید ستاد فهما آشنا به امور مساجد، خوش‌فکر و خلاق بوده و دارای سوابق ارزشمند در عرصه های فرهنگی و رسانه‌ای است.

 

امام جمعه تبریز با تأکید بر تعامل حداکثری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با دیگر نهادهای فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی خاطرنشان کرد: پرهیز از موازی‌کاری و تمرکز بر فعالیت های فرهنگی و هنری جذاب و خلاقانه در مساجد باید اولویت کاری مدیر جدید ستاد فهما استان باشد.

 

همچنین مهدی مقدم، معاون فرهنگی و هنری ستاد فهمای کشور در سخنانی با تقدیر از حمایت‌های ارزشمند و بی‌دریغ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از فعالان مسجدی و کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان اظهار داشت: رویکرد اصلی دوره جدید ستاد فهما کشور بر استفاده از نیروهای مؤمن، متعهد، متخصص، انقلابی و جوان است.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به کانون های فرهنگی هنری مساجد یادآور شد: ایشان در خصوص مردمی کردن حکمرانی اسلامی تأکید ویژه دارند؛ از این رو به دنبال ایجاد حلقه های مردمی در فعالیت های فرهنگی و هنری هستیم.

 

محمدحسین بلاغی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در سخنانی با اشاره به این‌که چرخش نخبگان امری لازم و اجتناب‌ناپذیر است، اظهار داشت: جناب شفیعی از فعالان فرهنگی خوش فکر و با تجریه استان است که اطمینان داریم با حضور او شاهد تحولات خوبی در عرصه کانون های فرهنگی هنری باشیم.

 

گفتنی است، مراسم معارفه مرتضی شفیعی، مدیر جدید ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی و کشوری در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.