مروری بر فعالیت ستاد فهما در غرفه راهپیمایی 22 بهمن
مروري بر فعاليت ستاد فهما در غرفه راهپيمايي 22 بهمن

مروری بر فعالیت ستاد فهما در غرفه راهپیمایی 22 بهمن

ستاد فهما استان آذربايجان شرقي امسال با ويژه برنامه هاي مختلفي دهه فجر انقلاب اسلامي را گرامي داشت.
شناسه خبر : 44697 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی امسال با برگزار جلسات متعدد هماهنگی درون ستادی و همچنین حضور اثرگذار در کمیته مساجد دهه فجر؛ توانست ویژه برنامه های مختلفی برای گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک بیند.

برپایی غرفه اختصاصی ستاد فهما در مسیر راهپیمایان 22 بهمن تبریز یکی از این برنامه های شاخص بود که با استقبال گسترده عموم مردم از اقشار مختلف همراه بود، به گونه ای استقبال از برنامه گروه های سرود مسجدی؛ منجر به ترافیک در مسیر عبوری راهپیمایان شد.

همچنین امضای طومار میثاق‌نامه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مسیرهای مختلف راهپیمایی از دیگر ابتکاراتی بود که امسال با استقبال بچه های مسجدی همراه شد.

رنگ‌آمیزی پرچم سه رنگ ایران اسلامی روی صورت کودکان و نوجوانان مسجدی، برپایی ایستگاه نقاشی، برپایی میز خدمت برای مدیران مسئول کانون ها و توزیع اقلام فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های ستاد فهما در غرفه ویژه راهپیمایی 22 بهمن بود.

بنابر این گزارش، امسال ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با تهیه اقلام نورافشانی و ارسال به روستاهای مرزی و دورافتاده استان آذربایجان شرقی توانست شور و نشاط خاصی در ایام الله دهه فجر ایجاد کند.

برپایی جشنواره فجرانه در رشته های مختلف هنری نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده ستاد فهما آذربایجان شرقی در ایام الله دهه فجر بوده است که قرار است برگزیدگان بخش های مختلف هفته روز های آینده معرفی و تجلیل شوند.

کلمات کلیدی: فهما يوم الله 22 بهمن