گسترش تعاملات فرهنگی ستاد فهما آذربایجان شرقی با شهرداری تبریز
گسترش تعاملات فرهنگي ستاد فهما آذربايجان شرقي با شهرداري تبريز

گسترش تعاملات فرهنگی ستاد فهما آذربایجان شرقی با شهرداری تبریز

تعامل ميان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي با سازمان فرهنگي اجتماعي شهرداري تبريز گسترش خواهد يافت.
شناسه خبر : 45048 تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی شفیعی، مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی در دیدار با امیر نصیربیگی، رئیس سازمان فرهنگی هنری اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به ماموریت‌های جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: دور جدید فعالیت های این ستاد در استان با تمرکز بر فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی و اجتماعی با محوریت محلات آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار و همچنین حاشیه‌نشین خواهد بود.

وی با تأکید بر تعامل حداکثری میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: اغلب مساجد محلات حاشیه‌ای شهر تبریز دارای کانون فرهنگی هنری هستند که هر یک از این مراکز می توانند مرجعی برای فعالیت های مردمی در راستای حل معضلات فرهنگی و اجتماعی شناخته شوند.

شفیعی با بیان این‌که آماده اجرای برنامه های هدفمند با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرداری تبریز هستیم، گفت: رویکرد سازمان فرهنگی هنری اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در اجرای برنامه ها با محوریت مردم و مساجد اقدامی ارزشمند و اثرگذار است که ستاد فهما استان نیز آماده مشارکت حداکثری در فعالیت‌های پیش بینی شده برای سال آینده می باشد.

همچنین امیر نصیربیگی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در سخنانی توجه عادلانه به همه مناطق شهری در سال آینده را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: استفاده از گروه های مردم نهاد در پیگیری برنامه ها، مسجدمحوری در فعالیت های فرهنگی، حمایت از نهادهای مردمی و بهره مندی از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تبریز در اولویت کاری خواهد بود.

وی افزود: بازخوردگیری از برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و هنری، توجه به نیاز مخاطبان و محله‌محور بودن فعالیت ها نیز مورد توجه خواهد بود، امیدواریم گسترش تعاملات میان سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و ستاد فهما استان منجر به کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی شود.

گفتنی است، در پایان این نشست مقرر شد؛ کارگروهی مشترک در جهت تعریف برنامه های سال آینده تشکیل و در نهایت تفاهم‌نامه همکاری به امضای طرفین برسد.