آزادسازی یک زندانی جرایم غیر عمد به همت کانون امام رضا تبریز
آزادسازي يک زنداني جرايم غير عمد به همت کانون امام رضا تبريز

آزادسازی یک زندانی جرایم غیر عمد به همت کانون امام رضا تبریز

آراسته گفت: همزمان با اعياد ماه شعبان درحرکتي خداپسندانه يک زنداني جرايم غيرعمد به همت کانون فرهنگي هنري امام رضا (ع) منطقه ائل گلي تبريز آزاد شد.
شناسه خبر : 45226 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «محمد آراسته» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) ائل گلی تبریز از اقدام زیبای کانون فرهنگی هنری با همت و مشارکت خیرین در آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد خبر داد , گفت: رسیدگی به حال مستمندان رفتاری ارزشی و انسان‌ دوستانه است که در فطرت هر انسانی نهفته شده و در ادیان متفاوت نیز بر این موضوع تأکید شده است و خداوند ایمان را برای انسان‌ها دوست داشتنی کرد.

آراسته حیات‌بخشی به انسان‌ها به معنای حیات طیبه را یک وظیفه انسانی خواند و افزود: انسان با حمایت از نیازمندان و چنین اعمالی خود به حیات طیبه و آرامش می‌رسد و به جای اینکه برای دیگران درد باشد، به درد ایشان رسیدگی می‌کند.

وی اظهار کرد: یک زندانی جرائم غیرعمد به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) ائل گلی تبریز به مناسبت اعیاد ماه شعبان با اهدای مبلغ ۱۰ میلیون تومان آزاد شد و به آغوش خانواده برگشت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) با اشاره به اینکه کمک کردن به آزادی زندنیان با جرایم غیر عمد،کاری ارزشمند و مهم است و باید این امر خیرخواهانه همچنان ادامه یابد،خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که ناخواسته دچار مشکل شده‌اند و به نوعی بدهکار هستند که برای آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده‌های خود لحظه شماری می‌کنند.

کلمات کلیدی: آزادسازي فهما