بازدید دستیار ویژه رئیس ستاد فهما کشور از کانون امام رضا (ع) تبریز
بازديد دستيار ويژه رئيس ستاد فهما کشور از کانون امام رضا (ع) تبريز

بازدید دستیار ویژه رئیس ستاد فهما کشور از کانون امام رضا (ع) تبریز

مشاور ارشد و دستيار ويژه رئيس ستاد فهما کشور در جريان سفر به استان آذربايجان شرقي از کانون فرهنگي هنري مسد امام رضا(ع) تبريز بازديد کرد.
شناسه خبر : 45304 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۰۸
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استا آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین روح الله رهبری، مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد فهما کشور به همراه مرتضی شفیعی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی امروز از کانون فرهنگی هنری مسجد امام رضا(ع) گلشهر تبریز بازدید کرد.
وی ضمن بازدید از بخش های مختلف کانون؛ در جریان آخرین فعالیت های این مرکز قرار گرفت و طی سخنانی اظهار داشت: ابتکار عمل کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تبریز در اجرای طرح های مختلف برای رسیدگی به نیازمندان مناطق مختلف تبریز می تواد الگویی برای دیگر فعالان این عرصه باشد.
حجت الاسلام رهبری خاطرنشان کرد: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در عرصه مواسات و همدلی به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا قابل توجه بود، که در این میان کانون مساجد تبریز اقدامات ارزشمند و کم‌نظیری از خود نشان داده اند.
بنابر این گزارش، حجت الاسلام رهبری و دیگر فعالان مسجدی تبریز از نمایشگاه اقلام اهدایی به نیازمندان در آستانه سال نو دیدن کردند، قرار است همزمان با سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی اقلامی به ارزش 100 میلیارد ریال از سوی کانون به نیازمندان شناسایی شده مناطق مختلف استان اهدا شود.
اصغر آراسته، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تبریز نیز در این دیدار به ارایه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های کانون در طول سال پرداخت و اظهار داشت: تمامی متولیان و نهادهای فرهنگی فعال در این مسجد با همگرایی، وحدت و همدلی توانسته اند اقدامات ماندگار و ارزشمند در عرصه های مختلف داشته باشند.
گفتنی است، امروز جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی؛  با حضور مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد فهما کشور، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و دیگر اعضای شورا  در تبریز اعطا شد.