بازگشت به مساجد بازگشت به محل رشد و شکوفایی است
بازگشت به مساجد بازگشت به محل رشد و شکوفايي است
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

بازگشت به مساجد بازگشت به محل رشد و شکوفایی است

متفکرآزاد با اشاره به اينکه بازگشت به مساجد بازگشت به محل رشد و شکوفايي است، گفت: بايد فعاليت مساجد به گونه‌اي باشد که هرکس دچار مشکل مي شود ابتدا به مساجد مراجعه کند.
شناسه خبر : 45474 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، روح الله متفکر آزاد در مراسم گرامیداشت سی امین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برامه ریزی استان برگزار شد، با اشاره به نقش مهم مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مجلس برای تقویت سنگر مسجد در بودجه سال آینده رقمی برای مساجد تصویب و برای تصویب به شورای نگهبان ارسال کرده است.

نماينده مردم تبريز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساجد قرارگاه و محل تلاقی نیروهای معتقد و وفادار به انقلاب است، گفت: در مساجد کارهای بزرگ اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انجام می‌شود بر این اساس دشمن می‌خواهد مانع این کارایی شود.

متفکرآزاد با اشاره به تحریم دانشمندان ایران اسلامی در حوزه های مختلف گفت: دشمن از فعالیت های موفق جمهوری اسلامی می ترسد، چراکه اگر اثبات شود جامعه را می توان با دین اداره کرد مردم دنیا به پا خواهد خواست که چرا ما را از دین جدا کردید.

وی با تاکید بر سازماندهی مکتبی مساجد ادامه داد: جامعه اسلامی موجود زنده است که سلول های آن مساجد می باشد و بازگشت به مساجد باید اتفاق بیفتد تا سلول اولیه فعال بماند. مساجد مرکز ثقل و محلی برای افزایش ارتباط مردم با حاکمیت است بر این اساس محل ارائه راهکار و نقد سازنده باید مساجد باشد.

نماينده مردم تبريز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازگشت به مساجد بازگشت به محل رشد و شکوفایی است، گفت: باید فعالیت مساجد به گونه‌ای باشد که هرکس دچار مشکل می شود ابتدا به مساجد مراجعه کند.

متفکرآزاد با اشاره به توطئه های دشمنان نظام اسلامی ایران در عرصه های فرهنگی و دینی ادامه داد: دشمن به دنبال نابودی سرمایه های اجتماعی است در حالی که زنده نگه داشتن بدنه اجتماعی کار مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

گفتنی است، در پایان این همایش از 43 برگزیده فعال و افتخاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی تجلیل بعمل آمد.

کلمات کلیدی: بزرگداشت 18 اسفند فهما