ضرورت تبدیل واگرایی های فرهنگی به همگرایی در جهت توسعه اقتصادی
ضرورت تبديل واگرايي هاي فرهنگي به همگرايي در جهت توسعه اقتصادي

ضرورت تبدیل واگرایی های فرهنگی به همگرایی در جهت توسعه اقتصادی

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان شرقي بر ضرورت تبديل واگرايي هاي فرهنگي به همگرايي و تعامل در جهت توسعه اقتصادي استان تاکيد کرد.
شناسه خبر : 45511 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، محمد فرشكاران امروز در ديدار مدير ستاد هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد ( فهما) استان اظهار كرد: مطالبه گري و گرفتن خروجي مورد انتظار از اقدامات و فرايندهايي كه دنبال مي كنيم بسيار مهم است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي افزود: شيعه ساز و كار صداقت و عدالت طلبي بوده و معتقديم در دين اسلام بايد آگاهي، شرافت، صبر و توان مبارزه بسيار بالا باشد تا موانع توسعه فرهنگي، اقتصادي و سياسي جامعه را برطرف نمايد.

فرشكاران تصريح كرد: تمام حركات و سخنان پيامبر مكرم اسلام، ائمه اطهار و بزرگان اسلام بر مبناي شفافيت است و تاريخ اثبات كرده در هر جايي خود را فريب داداه ايم همانجا به خود آسيب زده و شكست خورده ايم.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان شرقي بر ضرورت تبديل واگرايي هاي فرهنگي به همگرايي و تعامل در جهت توسعه و پيشرفت اقتصادي استان تاكيد كرد و گفت: مردم ما را امين خود مي دانند؛ بايد اين اعتماد را پاس داشته و بسترهاي لازم براي رفاه و آسايش آنها را فراهم آوريم. 

همچنین در اين ديدار مدير ستاد هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد ( فهما) آذربايجان شرقي به ارائه گزارشي از فعاليت هاي اين ستاد پرداخت و گفت: شبكه عظيم كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور، امروز با عبور از 26 هزار باب كانون در كشور و 1400 باب در استان يكي از وسيع‌ترين و مؤثرترين مراكز فرهنگي نظام مقدس جمهوري اسلامي به شمار مي‌رود، اين نهاد تاكنون مأمن صدها هزار نوجوان و جوان علاقه‌‎مند و مستعد بوده است. 

مرتضي شفيعي افزود: اين ستاد با رويكرد تأسيس كانون‌ در تمام مساجد استان، برنامه‌ريزي‌هاي خود را انجام داده و به افزايش تأسيس تعداد كانو‌ن‌ها در سال آینده اهتمام ويژه‌اي خواهد داشت

وي يادآور شد: هر مسجد در صورت آمادگي و تمايل و همچنین ارايه درخواست كتبي و ارايه مدارك لازم به ستاد استاني مي‌تواند به اين شبكه اجتماعي مذهبي وارد و عضو شود.

کلمات کلیدی: فهما کانون های مساجد