کانون‌های مساجد از ظرفیت‌های مهم انقلاب اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی محسوب می‌شوند
کانون‌هاي مساجد از ظرفيت‌هاي مهم انقلاب اسلامي در مقابله با تهاجم فرهنگي محسوب مي‌شوند
امام جمعه بناب:

کانون‌های مساجد از ظرفیت‌های مهم انقلاب اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی محسوب می‌شوند

حجت الاسلام باقري بنابي، با اشاره به اهميت گسترش فعاليت‌هاي مسجدمحور و فرهنگي؛ کانون‌هاي مساجد را از جمله ظرفيت هاي مهم انقلاب اسلامي در مقابله با تهاجم فرهنگي توصيف کرد.
شناسه خبر : 45722 تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگي کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین «مصطفی باقری بنابی»، امام جمعه بناب در دیدار با جمعی از مدیران مسئول، روحانیان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بناب،  طی سخنانی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت‌های مهم انقلاب اسلامی بوده و باید از این ظرفیت مهم در تعالی فرهنگی کشور استفاده شود.

​امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب، با تهاجم فرهنگی در فضای  حقیقی و مجازی  به دنبال آن هستند که فرزندان  انقلاب را به بیراهه بکشند، ضرورت دارد با تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این  نبرد فرهنگی پیروز شویم.

 حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: اکنون دوران مقابله حق و باطل است، در چنین شرایطی پایگاه‌های مقاومت بسیج وکانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید با جذب حداکثری و دفع حداقلی این مسیر پر تلاطم را مدیریت و راهبری کنند.

 همچنین در ادامه این دیدار «حبیب صدقی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان افزو: همه این فعالیت ها در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و فعالیت این مراکز در عرصه های مختلف منجر به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد شده است.

وی دیدار اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با امام جمعه بناب را عامل مهمی در همگرایی در فعالیت های مختلف دانست و گفت: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های فرهنگی، قرآنی، هنری و اعتقادی به همت کانون های مساجد شهرستان بناب اجرایی خواهد شد.

 گفتنی است،  در حال حاضر 39  کانون فرهنگی هنری در مساجد بناب و روستاهای تابعه فعالیت دارند و 3 کانون فرهنگی هنری جدید به زودی در این شهرستان تأسیس خواهد شد.

کلمات کلیدی: بزرگداشت 18 اسفند فهما