مسابقه بزرگ قصه‌گویی در تبریز برگزار می شود
مسابقه بزرگ قصه‌گويي در تبريز برگزار مي شود
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان‌شرقی؛

مسابقه بزرگ قصه‌گویی در تبریز برگزار می شود

کانون فرهنگي هنري «هاتف» با حمايت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در استان آذربايجان شرقي، نخستين مسابقه بزرگ قصه‌گويي و سخنوري ويژه دانش‌آموزان را برگزار مي‌کند.
شناسه خبر : 45723 تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۳۵

«مهدی مطلبی» در گفت‌وگو با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، شناسایی و تقویت استعدادها و توانمندی‌های دانش آموزان در حوزه ادبیات روایی، شکوفایی هوش کلامی دانش آموزان و زمینه سازی برای تولید محتوای ادبی منطبق بر فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ بومی و محلی، از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری هاتف شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه همراه با کارگاه آموزش مقدماتی سخنوری و قصه گویی خواهد بودف به این صورت که دانش آموزان  پسر و دختر کلیه مقاطع تحصیلی می‌توانند علاوه برشرکت در این مسابقه از برنامه های آموزشی کارگاه که در سامانه شاد اجرا خواهد شد؛ استفاده کنند.

مطلبی در مورد شرایط شرکت در این مسابقه گفت:  کتاب خطابه های دانش آموزی و چند قصه ویژه کودکان و نوجوان به عنوان منبع این مسابقه در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت منابع در برنامه شاد با شماره 09148458302 در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای خطابه و قصه گویی حداقل 8 و حداکثر10 دقیقه است که  شرکت کنندگان باید  فیلم اجرای خطابه و قصه خود را به صورت افقی با تلفن همراه ضبط کرده و با ذکر مشخصات کامل شامل نام ونام خانوادگی، پایه و مقطع تحصیلی، آموزشگاه و شهرستان محل تحصیل به شماره اعلام شده ارسال کنند.

مطلبی با اشاره به اینکه مسابقه به دو شکل حضوری و مجازی خواهد بود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا عید سعید فطر بوده و منتخبین مرحله اول که از بین آثار ارسالی در فضای شاد برگزیده می شوند؛ در مرحله حضوری که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، به بخش رقابت راه خواهند یافت.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ستاد فهما آذربایجان شرقی به شماره تماس 04133339006 داخلی 110 در تماس باشند و یا در پیام‌رسان شاد به شماره 09148458302 در ارتباط باشند.

کلمات کلیدی: قصه گويي فهما