کانون امام رضا (ع) تبریز همزمان با لیالی قدر میزبان 1500 نفر از ایتام می‌شود
کانون امام رضا (ع) تبريز همزمان با ليالي قدر ميزبان 1500 نفر از ايتام مي‌شود

کانون امام رضا (ع) تبریز همزمان با لیالی قدر میزبان 1500 نفر از ایتام می‌شود

کانون فرهنگي هنري مسجد امام رضا( ع) تبريز در شب‌هاي قدر، ميزبان ضيافت افطاري براي 1500 نفر از ايتام اين شهر خواهد بود.
شناسه خبر : 45981 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «محمد آراسته» با اشاره به ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: با هدف نشر سنت‌‌های اصیل ایرانی و اسلامی و ترویج فرهنگ احسان و اکرام ایتام، این کانون با همکاری  مرکز نیکوکاری المهدی، سفره افطاری ساده برای 1500 نفر از ایتام شهر تبریز پهن خواهد کرد.  

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام رضا(ع) منطقه ائل گلی تبریز افزود: اولین روز برگزاری این مراسم به منظور ترویج سنت حسنه اكرام با تاسی از سیره کریمانه امام حسن(ع) چهاردهم رمضان مصادف با شب میلاد آن امام همام خواهد بود و روزهای 21 و 23 رمضان نیز میزبان تعداد دیگری از ایتام و خانواده ایشان و همچنین مددجویان کمیته امداد خواهیم بود.

آراسته اعلام کرد: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی  و استاندار همراه خواهد بود و  اقامه نماز جماعت ، اجرای برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی و همچنین تجلیل از کودکان و نوجوانان روزه اولی از دیگر بخش های مراسم افطاری ساده خواهد بود.

گفتنی است، بیش از 1400 کانون فرهنگ هنری در مساجد شهری و روستایی استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند که در طول ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های مختلف میزبان نمازگزاران و عموم مردم هستند.

کلمات کلیدی: افطاري خدمت کريمانه