بسته های معیشتی میان نیازمندان تبریز توزیع می شود
بسته هاي معيشتي ميان نيازمندان تبريز توزيع مي شود
همزمان با میلاد امام حسن؛

بسته های معیشتی میان نیازمندان تبریز توزیع می شود

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب المهدي(عج) تبريز گفت: همزمان با سالروز ميلاد امام حسن مجتبي(ع) بسته هاي معيشتي ميان خانواده هاي نيازمند منطقه مارالان تبريز توزيع خواهد شد.
شناسه خبر : 46023 تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد فهما آذربایجان شرقی، «رضا عهدی» اظهار داشت: گروه جهادی جوانان حیدرکرار کانون با شناسایی خانواده های نیازمند اقدام به تهیه بسته های معیشتی کرده و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) میان خانواده های نیازمند توزیع خواهد کرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی(عج) مسجد حضرت علی اصغر(ع) تبریز با بیان این‌که این اقدام خیریه در راستای ترویج سیره اهل بیت در سنت حسنه اکرام ایتام و رسیدگی به نیازمندان انجام می شود، گفت: کانون در ماه مبارک رمضان همه روزه مراسم ختم قرآن با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می کند و مراسم شبهای قدر نیز ویژه برنامه های خاصی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده ایم.

عهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر فعالیت های کانون یادآور شد: در طول ماه شعبان با راه اندازی ایستگاه درمان صلواتی توانستیم برای بیش از 600  نفر از اهالی منطقه خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه کنیم و به منظور تامین نیازهای درمانی خانواده های نیازمند نیز طرح شناسایی و معرفی این افراد جهت برخورداری از خدمات پزشکی و دندانپزشکی با همکاری دانشکاه علوم پزشکی تبریز به زودی اجرا خواهد شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی(عج) تبریز راه اندازی باشگاه ورزش های رزمی را از دیگر برنامه های در دست اقدام عنوان کرد و افزود: امیدواریم با راه اندازی این باشگاه بتوانیم در ارتقای روحیه نشاط و سلامت جسمی و روحی اعضای کاون قدم های مثبت برداریم.

کلمات کلیدی: بسته معيشتي فهما