قاریان نوجوان تبریزی در کانون امام حسین (ع) تبریز گرد هم می آیند
قاريان نوجوان تبريزي در کانون امام حسين (ع) تبريز گرد هم مي آيند

قاریان نوجوان تبریزی در کانون امام حسین (ع) تبریز گرد هم می آیند

همزمان با سالروز ميلاد امام حسن(ع) محفل انس با قرآن به ميزباني کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين(ع) و با حضور قاريان نوجوان و جوان کشوري و استاني برگزار مي شود.
شناسه خبر : 46024 تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون ها مساجد از استان آذربایجان شرقی، «حسن سبب کار» با اشاره به برنامه های این کانون در طول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم و مستمر این کانون های برگزاری محافل انس با قرآن در ماه رمضان است که همواره با استقبال گسترده جوانان و نوجوانان روبه‌رو هستیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) تبریز ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت، آشنایی نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآن و همچنین بهره‌مندی از تلاوت قاریان ممتاز ملی و بین المللی را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: امسال ویژه برنامه «انس با قرآن» با حمایت ستاد فهما آذربایجان شرقی  همزمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که مراسم در دو بخش خواهران و برادران با حضور قاریان برجسته کشوری و تعدادی از قاریان نوجوان کانون برگزار می شود، گفت: این مراسم با برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت و همچنین تجلیل از فعالان مسجدی و قرآنی همراه خواهد بود.

سبب کار برگزاری جشن میلاد با حضور و سخنرانی حجت الاسلام قدوسی، اجرای برنامه و مسابقه فرهنگی، ختم قرآن توسط خواهران عضو کانون، برگزاری مراسم شب های قدر به همراه سفره افطاری ساده و تقدیر از فعالان قرآنی را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) درطول ماه رمضان برشمرد.

 گفتنی است، کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) یکی از کانون‌های فعال شهرستان تبریز است که در طول سال با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی، ورزشی و اردویی پذیرای قشر کثیری از جوانان و نوجوانان این شهر می باشد.

کلمات کلیدی: محفل انس با قرآن فهما