محفل انس با قرآن کریم به همت کانون خاتم الانبیاء بیرق برگزار شد
محفل انس با قرآن کريم به همت کانون خاتم الانبياء بيرق برگزار شد
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

محفل انس با قرآن کریم به همت کانون خاتم الانبیاء بیرق برگزار شد

همزما با ماه مبارک رمضان و ميلاد کريم اهل بيت(ع) محفل انس با قرآن کريم با حضور قاريان بين المللي، کشوري در روستاي بيرق برگزار شد.
شناسه خبر : 46077 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد فهما آذربایجان شرقی، همزمان با ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء و با حضور قاریان برتر بین المللی، کشوری، استانی با استقبال گسترده اهالی منطقه مهرانرود در مسجد امام زمان(عج) روستا ی بیرق برگزار شد.

 بنابر این گزارش، قرائت آغازین این مراسم توسط امیرمحمد حامد نفر اول مسابقات قرآنی منطقه مهرانرود در رشته قرائت، قرائت دوم توسط استاد مهدی محمدزاده نفر اول مسابقات کشوری در رشته ابتهال و قرائت سوم این مجلس نیز توسط  استاد علیرضا سلطانی اقدم قاری برگزیده ملی و بین المللی صورت گرفت.

همچنین این مراسم با اجرای برنامه قرآنی از سوی استاد وحید غفران نیا  و با شرکت چهار نفر از حافظان کل قرآن کریم کانون خاتم الانبیاء ادامه یافته و در پایان میلاد عاشقی حافظ کل این کانون در پاسخ به سؤالات حاضران؛ آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد.

این برنامه با اجرای گروه همخوانی نونهالان کانون خاتم الانبیاء پیگیری شد و در پایان 10 اثر از آیات قرائت شده این محفل توسط استاد محمدنقی نوعی پور کتابت و به قید قرعه به حاضرین در جلسه اهدا شد.

بنابراین گزارش این محفل  قرآنی با حضور حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و مرتضی شفیعی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری استان(فهما) همراه بود و در پایان مدیر ستاد فهما در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از مدیر مسئول و اعضای کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء؛ حضور پرشور اهالی منطقه مهرانرود در این محفل نورانی را نشان از فرهنگ غنی قرآنی در منطقه دانست.

 گفتنی است، تجلیل از فعالان قرآنی کانون و برپایی سفره احسان افطاری 600 نفری؛ از دیگر برنامه های جنبی  این محفل قرآنی بود.

کلمات کلیدی: محفل انس با قرآن فهما