فعالان قرآنی کانون امام حسین منطقه قم‌تپه تبریز تجلیل شدند
فعالان قرآني کانون امام حسين منطقه قم‌تپه تبريز تجليل شدند

فعالان قرآنی کانون امام حسین منطقه قم‌تپه تبریز تجلیل شدند

همزمان با سالروز ميلاد امام حسن مجتبي(ع) ستاد فهما آذربايجان شرقي از فعالان قرآني کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) منطقه قم‌تپه تبريز در دو بخش خواهران برادران تجليل بعمل آورد.
شناسه خبر : 46084 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد فهما آذربایجان شرقی، همزمان با ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) ستاد فهما آذربایجان شرقی از فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) منطقه قم‌تپه تبریز در دو بخش خواهران برادران تجلیل بعمل آورد.

این مراسم که در جریان برگزاری محفل انس با قرآن این کانون پیش بینی شده بود؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی در حرکتی ابتکاری از فعالان برگزیده قرآنی، فرهنگی، هنری و جهادی این منطقه و مکسجد تجلیل کرد.

بنابر این گزارش، محفل اس با قرآن این کانون با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی  همراه بود که قرائت اول این مجلس توسط سجاد تارمحمدی از قاریان نوجوان کانون امام حسین انجام شد و در ادامه آیاتی چند از کلام الله مجید از سوی یوسف نوین از قاریان استانی تلاوت شد. قرائت سوم مجلس نیز توسط استاد امیر پاشایی صورت گرفت.

اجرای گروه همخوانی نونهالان کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) منطقه قم‌تپه تبریز در هر دو بخش برادران وخواهران از دیگر برنامه های جنبی این محفل نورانی بود که با استقبال حاضران مواجه شد.

این محفل قرانی با حضور حجت الاسلام حسین قدوسی، مدیر دارالتحقیق شهید مطهری تبریز و از روحانیان خلاق در عرصه تبلیغ معارف دینی همراه بود که در ادامه مسابقه احکام و عقاید توسط او با شرکت نونهالان و کودکان را اجرایی کرد.

گفتنی است، محفل انس با قرآن کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) با تجلیل از فعالان قرآنی در هر دو بخش برادران و خواهران و همچنین اهدای هدایای نفیس به برگزیدگان مسابقات فرهنگی کانون خاتمه یافت.

کلمات کلیدی: فهما محفل انس با قرآن