مراسم «شبی با قرآن» به میزبانی کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) مراغه برگزار شد
مراسم «شبي با قرآن» به ميزباني کانون فرهنگي هنري المهدي (عج) مراغه برگزار شد
همزمان با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر؛

مراسم «شبی با قرآن» به میزبانی کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) مراغه برگزار شد

فعالان قرآني کانون فرهنگي هنري المهدي(عج) مسجد امام صادق شهرستان مراغه در مراسم شبي با قرآن، به مناسبت فرارسيدن شب نوزدهم ماه مبارک رمضان گردهم آمدند.
شناسه خبر : 46120 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۸

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن و اهل بيت (عليهم السلام) به همت کانون فرهنگی هنری المهدي(عج) و مجمع نوکران صاحب الزمان (عج) شهرستان مراغه با حضور شهردار، رئيس تبليغات اسلامي، رئيس شورای هيئت هاي مذهبي، جمعي از روحانيان، قاریان، فعالان قرآنی این شهرستان برگزار شد.

«صمد امراهي» از حافظان کل قرآن کریم شهرستان مراغه، اولین قرائت این مجلس را بر عهده داشت، دومین قرائت توسط «محمدحسن اسعد» و سومین قرائت توسط «ناصر اقبالی فام» از قاریان ممتاز استان صورت گرفت که با استقبال حاضران محفل همراه بود.

این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «بهروز جعفری»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مراغه با موضوع سبک زندگی از دیدگاه قرآن و عترت و  شعرخوانی استاد «حسین فرهادی مراغه ای» از شعرای برجسته این شهرستان ادامه یافت و با تجلیل از فعالان قرآنی و مسجدی کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) به پایان رسید..

گفتنی است: کانون فرهنگی هنری المهدی مسجد امام جعفر صادق(ع) از کانونهای فعال شهرستان مراغه است که سال 1393 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در محورهای مختلف فرهنگی، قرآنی، هنری و کتابخانه ای فعالیت می کند.