برگزاری جشن تکریم روزه اولی های کانون مشکات مراغه
برگزاري جشن تکريم روزه اولي هاي کانون مشکات مراغه

برگزاری جشن تکریم روزه اولی های کانون مشکات مراغه

جشن تکريم روزه اولي‌هاي کانون فرهنگي هنري مشکات روستاي قرطاول مراغه با همکاري کانون خدمت رضوي برگزار شد.
شناسه خبر : 46177 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد فهما آذربایجان شرقی، «خدیجه رزمی» با اشاره به برگزاری مراسم جشن تکریم روزه اولی‌های کانون و مسجد،اظهار کرد:این مراسم به دلیل قداست و جایگاه خاص دختران و حرمتی که دختران در بین خانواده‌ها دارند تدارک دیده شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان روستای قرطاول مراغه با بیان اینکه در دین مبین اسلام بر تکریم دختران تأکید شده است، گفت: دانش‌آموزانی که در این مراسم شرکت کرده‌اند اخیرا برنامه جشن عبادت داشتند و می‌توان گفت این مراسم پیوست جشن عبادت است. امیدواریم این جشن به عنوان خاطره‌ای بسیار زیبا و به یاد ماندنی از رفتن به سمت روزه‌داری در ذهن دانش‌آموزان‌ حک شده باشد.

رزمی افزود: بانوان فعال کانون و مسجد تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این مراسم به نحو احسن برگزار شود. این مراسم با همکاری کانون خدمت رضوی روستای قرطاول و با دعوت از «قادری» معاونت کانون خدمت رضوی شهرستان مراغه و «اکبریان» رئیس آموزش و پرورش شهرستان و با سخنرانی« فرجی» برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسمی یک اردوی مهارت محور است که می‌تواند در فضای بیرون از مدرسه کار آموزشی و تربیتی را برای دانش‌آموزان انجام دهد؛گفت:همخوانی سرودهای «روزه اولی‌ها» و «سلام فرمانده» و برپایی نماز جماعت  و افطار ازمهمترین برنامه‌ها در این مراسم بود.