میزبانی کانون نبی اکرم تبریز از قاریان و حافظان نونهال استان
ميزباني کانون نبي اکرم تبريز از قاريان و حافظان نونهال استان

میزبانی کانون نبی اکرم تبریز از قاریان و حافظان نونهال استان

محفل «انس با قرآن» به همت ستاد فهما آذربايجان شرقي همزمان با سالروز شهادت حضرت علي(ع) با ميزباني مسجد نبي اکرم تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 46293 تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» آذربایجان شرقی، همزمان با سالروز شهادت امام علی(ع)، محفل انس با قرآن و کرسی تلاوت با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی و همچنین حافظان نونهال دهه نودی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز و حمایت ستاد فهمای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام سعید اسمعیلی پور، امام جماعت این مسجد در آغاز این محفل قرآنی طی سخنانی با اشاره به شأن نزول قرآن کریم و فضایل قرائت کلام الله مجید در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پیروی آموزه های قرآنی راه سعادت انسان ها بوده و قرائت مقدمه فهم آیات نورانی ایم کتاب آسمانی است.

بنابر این گزارش، قرائت نخست این مجلس توسط رضا اکبرزاده از قاریان ممتاز استانی و قرائت بعدی از سوی وحید حسن‌زاده از قاریان ممتاز کشوری صورت گرفت و در ادامه برنامه فاطمه شریفیان؛ حافظ نونهال کل قرآن کریم از روستای قاضی جهان شهرستان آذرشهر به سؤالات حاضران پاسخ داد و آیاتی از کلام الله مجید قرائت کرد.

قرائت پایانی این محفل نیز توسط قاری نونهال  امیر  قیدرپور انجام شد که حضور این دو قاری نونهال با استقبال گسترده حاضران همراه بود؛ در پایان این مراسم که با حضور مرتضی شفیعی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همراه بود؛ از فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) تبریز تجلیل به عمل آمد.