آیات قرآنی به قلم کودکان تبریزی به تصویر کشیده شد
آيات قرآني به قلم کودکان تبريزي به تصوير کشيده شد

آیات قرآنی به قلم کودکان تبریزی به تصویر کشیده شد

مسابقه تصويرگري قصه‌هاي قرآني به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد منطقه يکه‌دکان تبريز با حضور نونهالان و کودکان خردسال تبريزي برگزار شد.
شناسه خبر : 46300 تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» آذربایجان شرقی، همزمان با سومین شب از لیالی قدر مسابقه تصویرگری قصه های قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) و کانون فرهنگی هنری هاتف تبریز و با حمایت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور کودکان و نونهالان برگزار شد.

بابر این گزارش، در این مسابقه که با حضور مادران کودکان نیز همراه بود، شرکت کنندگان دهه نودی این مسابقه در دو رده سنی  5 تا 8 سال و 9 تا 12 سال با دو موضوع قصه‌های قرآنی و روز جهانی قدس داشته های ذهنی خود را به تصویر کشیدند.

یادآور می شود؛ مسابقه تصویرگری قصص قرآنی به دو شکل حضوری و مجازی همزمان با ماه مبارک رمضان به همت ستاد فهما استان در حال برگزاری است. علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند نقاشی های خود را با مداد رنگی بر روی کاغذ سفید A4 رسم کرده و با ذکر مشخصات کامل و شماره تماس به کانون‌های فرهنگی هنری مسجد  محله خود تحویل داده و یا در پیام‌رسان ایتا به شماره مجازی ستاد فهما استان (09035420974) ارسال کنند.

گفتنی است، این مسابقه در سایر کانون فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی برگزار شده و برگزیدگان اول تا سوم هر رده سنی با جوایز ارزنده مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.