توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان مناطق مختلف تبریز
توزيع ۶۰۰ بسته معيشتي ميان نيازمندان مناطق مختلف تبريز
به همت کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز؛

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان مناطق مختلف تبریز

همزمان با ماه مبارک رمضان ۶۰۰ بسته معيشتي به همت کانون فرهنگي هنري چهارده معصوم تبريز تهيه و ميان خانواده هاي نيازمند توزيع شد.
شناسه خبر : 46328 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» آذربایجان شرقی، «محمود عادلی شهیر» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محراب  اندیشه مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک پرواز تبریز اظهار داشت: ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به همت این کانون و با همیاری خیرین مرکز نیکوکاری و نمازگزاران مسجد تهیه و در آستانه عید فطر میان نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به این‌که طی روزهای گذشته دهمین مرحله از کمک های مؤمنانه این کانون برای خانواده نیازمند اجرایی شد، افزود: این بسته ها شامل 7 قلم کالای اساسی بوده که در قالب کمک ها ی همدلانه میان نیازمندان منطقه شهرک پرواز و مناطق محروم وکم برخوردار تبریز توزیع شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری مراسم جزءخوانی و محفل انس با قرآن کریم و همچنین مراسم شب های قدر را از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان برشمرد و اظهار داشت: کتابخانه و قرائتخانه کانون محراب اندیشه یکی از مراکز فعال شبانه‌روزی در عرصه کتاب و کتابخوانی در استان است.

گفتنی است، از دوران شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات اقتصادی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه؛ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان  آذربایجان شرقی همراه با سایر نهادها بسته های حمایتی در قالب کمک های مومنانه تهیه و میان اقشار نیازمند توزیع کرده اند.

کلمات کلیدی: بسته هاي حمايتي فهما