برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه کودکان دهه نودی شهر سهند
برگزاري مسابقه روزنامه ديواري ويژه کودکان دهه نودي شهر سهند

برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه کودکان دهه نودی شهر سهند

نوجوانان عضو کانون فرهنگي هنري ولايت سهند در مسابقه روزنامه ديواري به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز جهاني قدس شرکت کردند.
شناسه خبر : 46330 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» آذربایجان شرقی، همزمان با ماه مبارک رمضان کانون فرهنگی هنری هنری ولایت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر سهند مسابقه روزنامه دیواری و نقاشی میان کودکان دوره ابتدایی با موضوع ماه رمضان و روز جهانی قدس برگزار کرد.

«جواد نیک کار» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد فاطمه الزهرا(س) در تشریح برنامه های ماه رمضان این کانون برای کودکان و نوجوانان اظهار داشت: مسابقه تصویرگری قصه های و روزنامه دیواری با هدف نهادینه کردن مفاهیم قرآنی و دینی  میان کودکان و نوجوانان و همچنین ایجاد رقابت سالم با موضوع ماه رمضان و روز قدس برگزار شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه روزنامه دیواری با حضور در فضای کانون به شکل گروهی به خلق اثر پرداخته و مسابقه نقاشی نیز به دو شکل حضوری در محل کانون و مجازی برگزار می شود.

نیک‌کار ادامه داد: هنرمندان خردسالان می توانند آثار خود را به مسئول برگزاری مسابقات کانون تحویل دهند که قرار است از میان آثار رسیده، هنرمندان برگزیده انتخاب و پس از ماه مبارک رمضان از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تجلیل شوند.

 وی گفت: به مناسبت بزرگداشت لیالی قدر و شب شهادت اولین امام شیعیان حضرت علی(ع) تولید اثر هنری در رشته کلاژ با موضوعات ولایت و توحید توسط یکی از هنرمندان جوان این کانون انجام شده که در نوع خود شایسته تقدیر است.