فعالان قرآنی شهر سهند در کانون فرهنگی هنری ولایت گردهم آمدند
فعالان قرآني شهر سهند در کانون فرهنگي هنري ولايت گردهم آمدند

فعالان قرآنی شهر سهند در کانون فرهنگی هنری ولایت گردهم آمدند

همراه با ساير کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان، محفل انس با قرآن به همت کانون فرهنگي هنري ولايت شهر سهند برگزار شد.
شناسه خبر : 46420 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» آذربایجان شرقی، همزمان با ماه مبارک رمضان؛ محفل انس با قرآن  به همت کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(ص) شهر سهند با حضور قاریان، حافظان و فعالان قرآنی این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام اختیاری، امام جماعت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر جدید سهند در این مراسم طی سخنانی ولایت پذیری و ولایت مداری را راه نجات امت اسلامی دانست و اظهار داشت: توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت موجب سعادتمندی بشر و دوری از خسران است.

وی ماه رمضان را فرصت مناسبی برای نزدیک شدن به خدا و ارتقای سطح معرفتی دانست و خاطرنشان کرد: رمضان؛ ماه رحمت و برکت الهی و بهترین زمان برای عهد و میثاق با پروردگار متعال در راستای یک زندگی قرآنی و اخلاقی است.

بنابر این گزارش، کانون فرهنگی هنری ولایت شهر سهند با قرائت رضا خدایی از قاریان ممتاز استانی آغاز و ضمن تجلیل از فعالان قرآنی جوان و نوجوان؛ با سفره احسان سحری از روزه‌داران و نمازگزاران این مسجد پذیرایی شد.

گفتنی است، برگزاری مراسم ختم قرآن و جزء‌خوانی در ماه مبارک رمضان و تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری بوده است.

کلمات کلیدی: فهما محفل انس با قرآن