نوجوانان محله خلجان تبریز مهمان کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم شدند
نوجوانان محله خلجان تبريز مهمان کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم شدند

نوجوانان محله خلجان تبریز مهمان کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم شدند

محفل انس با قرآن به همت کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم با ميزباني از نوجوانان قرآني محله خلجان تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 46422 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» آذربایجان شرقی، همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور  فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی دهه هشتادی و نودی محله خلجان تبریز به میزبانی کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) با حمایت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

علی قلیزاده؛ نماینده اعزامی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این مراسم مسجد را بهترین و امن ترین پایگاه برای مصون ماندن از هجمه های فکری و فرهنگی دانست و اظهار داشت: برنامه ها و آموزش های قرآنی و فرهنگی در کانون های مساجد زمینه ای برای تربیت، نسل آینده‌ساز جامعه است.

محمد باصریان، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم نیز طی سخنانی با اشاره به رونق فعالیت‌های قرآنی این کانون به ویژه در بخش خواهران گفت: توسعه این فعالیتها و جذب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد به واسطه ایجاد جذابیت در کلاس های قرآنی بوده است.

حجت الاسلام رحیمی، امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) نیز در سخنانی با اشاره به شان نزول قران در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: برگزاری محافل قرآنی می‌تواند علاوه بر تعمیق و گسترش هرچه بیشتر تعالیم قرآنی منجر به فهم هرچه بیشتر با آموزه های اسلامی می شود.

بنابر این گزارش، در این محفل قرآنی که با قرائت ابولفضل وکیلی؛ از قاریان ممتاز کشوری همراه بود؛ نوجوانان فعال و دانش آموزان کلاس های قرآنی کانون به اجرای قرائت پرداختند. همچنین گروه سرود خواهران مقطع ابتدایی عضو کانون  نیز با استقبال حاضران مواجه شد.

 گفتنی است، در پایان این مراسم از 1 نفر نوجوان فعال قرآنی محله خلجان و اعضای کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(عج)  تجلیل شد. برپایی سفره احسان افطاری علوی نیز از دیگر برنامه های جنبی این محفل نورانی بود.