ستاد فهما از هنرمند مسجدی و انقلابی آذربایجان‌شرقی تجلیل کرد
ستاد فهما از هنرمند مسجدي و انقلابي آذربايجان‌شرقي تجليل کرد

ستاد فهما از هنرمند مسجدی و انقلابی آذربایجان‌شرقی تجلیل کرد

ستاد فهما استان آذربايجان شرقي همزمان با هفته انقلاب اسلامي؛ از هنرمند مسجدي و انقلابي شهرستان ملکان تجليل بعمل آورد.
شناسه خبر : 46424 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» آذربایجان شرقی، ستاد فهما استان آذربایجان شرقی همزمان با هفته انقلاب اسلامی؛ از ابراهیم معصومی از هنرمندان مسجدی و انقلابی فعال در عرصه هنر گرافیک شهرستان ملکان تجلیل بعمل آورد.

«سیدمحمدحسین بلاغی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از این هنرمند عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: شناسایی استعدادهای موجود در عرصه های مختلف هنری در شهرستان های استا فعالیت دارند؛ در اولویت کاری قرار دارد.

وی با بیان این‌که ستاد فهما استان نیز امسال برنامه های متعددی در راستای تربیت شبکه‌ای و تکثیر هنرمندان مسجدی و انقلابی پیش بینی کرده است، تصریح کرد: اعتقاد داریم در شهرهای مختلف استان استعدادهای قابل توجهی وجود دارد که بایستی شناسایی و از ظرفیت آنان در رویدادهای مختلف استفاده شود.

همچنین «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) در سخنانی با اشاره به سوابق و افتخارات ابراهیم معصومی از فعالان هنرمند مسجدی و انقلابی استان گفت: رویکرد دور جدید فعالیت در ستاد فهما توجه ویژه به استعدادهای موجود در خارج از مرکز استان است.

وی با بیان این‌که سیاست برون‌سپاری در فعالیت های فرهنگی و هنری ستاد فهما با بهره مندی از ظرفیت موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هنرمندان مسجدی فعال اجرایی می شود، گفت: اعتقاد و اعتماد به جوانان هنرمند مسجدی همواره نتایج مطلوبی به دنبال داشته است.

بنابر ای گزارش، در پایان این مراسم از ابراهیم معصومی به عنوان هنرمند مسجدی و انقلابی استان تجلیل بعمل آمد. وی دارای بیش از 60 رتبه برگزیده در جشنواره های متعدد استای، ملی و بین المللی در عرصه های هنر گرافیک، تولید نرم افزارهای موبایلی، وبلاگ‌نویسی، تولیدات چند رسانه‌ای و آموزشی بوده است.