توزیع بسته های معیشتی میان ۱۰۰ خانواده نیازمند
توزيع بسته هاي معيشتي ميان ۱۰۰ خانواده نيازمند
به همت کانون فرهنگی هنری شهدای غواص تبریز؛

توزیع بسته های معیشتی میان ۱۰۰ خانواده نیازمند

در آستانه عيد فطر بسته هاي معيشتي به همت کانون فرهنگي هنري شهداي غواص مسجد امام خميني(ره) تبريز تهيه و ميان نيازمندان منطقه يوسف آباد توزيع شد.
شناسه خبر : 46474 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» آذربایجان شرقی، «حامد نریمانی» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای غواص مسجد امام خمینی(ره) منطقه یوسف آباد تبریز اظهار داشت: ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون تومان به همت این کانون و با همیاری خیرین و نمازگزاران مسجد تهیه و در آستانه عید فطر بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این بسته ها در قالب سی و نهممین مرحله از کمک های مومنانه کانون برای خانواده های نیازمند تهیه و توزیع شد، افزود: این بسته ها شامل ۵ قلم کالای اساسی بود که در بین نیازمندان منطقه یوسف آباد تبریز و نیازمندان مناطق محروم و کم برخوردار تبریز توزیع شده است.

نریمانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به دیگر برنامه های کانون در ماه رمضان، گفت: جشن روزه اولی ها، مراسم جزءخوانی قرآن برای کودکان و نونهالان، دوره های ختم قرآن ویژه بزرگسالان، مراسمات ویژه شب قدر، برپایی سفره احسان افطار علوی از جمله برنامه ها بوده است.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای غواص مسجد امام خمینی(ره) از جمله مراکز فعال منطقه یوسف آباد تبریز می‌باشد که توانسته با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی، آموزشی و ورزشی تعداد کثیری از کودکان، جوانان و نوجوانان را به مسجد جذب کند.