استقبال دهه نودی‌ها از مسابقه تصویرگری قصه های قرآنی در آذربایجان‌شرقی
استقبال دهه نودي‌ها از مسابقه تصويرگري قصه هاي قرآني در آذربايجان‌شرقي

استقبال دهه نودی‌ها از مسابقه تصویرگری قصه های قرآنی در آذربایجان‌شرقی

حدود ۳۰۰ اثر از سوي نونهالان و کودکان دهه نودي به دبيرخانه مسابقه نقاشي از قصه هاي قرآني ارسال شده است.
شناسه خبر : 46664 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» استان آذربایجان شرقی، همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و اتمام مهلت ارسال آثار به نخستین مسابقه تصویرگری قصه های قرآنی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حدود 300 اثر از سوی نونهالان، کودکان و نوجوانان مسجدی ۵ تا 12سال ، به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

این مسابقه هنری و قرآنی در ماه مبارک رمضان با استقبال اعضای نونهال کانون های فرهنگی هنری شهری و روستایی استان با دو موضوغ قصه های قرآنی و روز جهانی قدس برگزار شد که بیشترین آثار به ترتیب از کانون‌های فرهنگی هنری هاتف و امام حسین(ع) تبریز و کانون حضرت زینب(س) بندرشرفخانه شهرستان شبستر بوده است.

بنابر این گزارش، شرکت در مسابقه تصویرگری آیات قرآنی به دو شکل حضوری و مجازی بوده و هیات داوران این مسابقه پس از بررسی نهایی، صاحبان آثار برگزیده را در هر دو بخش و هر رشته انتخاب کرده اند که قرار است طی مراسمی مورد تجلیل قرار  گیرند.

گفتنی است، علیرغم این‌که این مسابقه ویژه نونهالان و کودکان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی بود، آثاری از استان‌های البرز، اردبیل، تهران، خوزستان و فارس نیز به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال شد که در بخش آثار خارج استانی داوری شدند.

کلمات کلیدی: فهما مسابقه نقاشي