کارگاه آموزشی گفتمان زن و خانواده برگزار شد
کارگاه آموزشي گفتمان زن و خانواده برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س)؛

کارگاه آموزشی گفتمان زن و خانواده برگزار شد

کارگاه آموزشي گفتمان زن و خانواده به همت کانون فرهنگي هنري حضرت معصومه(س) و با همکاري اداره تبليغات اسلامي شهرستان چاراويماق برگزار شد.
شناسه خبر : 46833 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، کارگاه تخصصی احیای گفتمان زن و خانواده به همت کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان چاراویماق برگزار شد.

 

«مهری شریعتی» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) با اعلام این خبر، گفت: این دوره آموزشی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چاراویماق و با هدف آشنایی هرچه بیشتر بانوان مسجدی با نقش و جایگاه زن در خانه و خانواده، آشنایی با نظام حقوق زن در اسلام، احیای کرامت زن و خانواده برگزار شد.

 

وی فرزندآوری و تربیت فرزند، اخلاق در خانواده، وظایف همسران در قبال یکدیگر و شیوه های مسالمت‌آمیز حل مسائل در خانواده را از مهمترین سرفصل های این کارگاه آموزشی عنوان کرد و افزود: این کارگاه به مدت چهار روز و با حضور بیش از 200 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان چاراویماق و بانوان مسجدی برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) مسجد صاحب الزمان(عج) در پایان ضمن تقدیر از همکاری هیأت امنای این مسجد اعلام کرد: چاراویماق از شهرستان‌های محروم استان بوده و در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی به ویژه برای بانوان؛ نیازمند مساعدت و همکاری بیش از پیش نهادهای دولتی و خصوصی است؛ امیدواریم با همت همه جانبه بتوانیم در تحقق اهداف پیش بینی شده موفق باشیم.

 

شریعتی در ادامه با اشاره به سایر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) اظهار داشت: خدمات مشاوره خانواده به صورت جلسات گروهی و مشاوره های فردی در این کانون ارایه می شود و به زودی این کارگاه‌های آموزشی به شکل تخصصی با موضوع مهارت‌های پیش از ازدواج نیز برگزار خواهد شد.

 

 

کلمات کلیدی: کارگاه آموزشي فهما