برگزیدگان مسابقه تصویرگری قصه‌های قرآنی معرفی شدند
برگزيدگان مسابقه تصويرگري قصه‌هاي قرآني معرفي شدند

برگزیدگان مسابقه تصویرگری قصه‌های قرآنی معرفی شدند

برگزيدگان مسابقه ملي تصويرگري قصه هاي قرآني و روز جهاني قدس از سوي ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي معرفي شد.
شناسه خبر : 46930 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، همزمان با آئین افتتاحیه مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در تبریز؛ برگزیدگان مسابقه ملی تصویرگری قصه های قرآنی و روز جهانی قدس از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در حضور امام جمعه تبریز معرفی و تجلیل شدند.

«مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این مراسم تعمیق و گسترش باورهای دینی و آموزه های قرآنی و اسلامی میان کودکان و نوجوانان و زمینه سازی برای رقابت هنری را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و گفت: بیش از 300 اثر از سوی اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

بنابر این گزارش، این مسابقه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در ماه مبارک رمضان و در دو رده سنی 5 تا 8 سال و 9 تا 12 سال به دو شکل حضوری و مجازی برگزار شد و در نهایت هیات داوران پس از بررسی نهایی و چند مرحله‌ای، صاحبان آثار برگزیده را به شرح زیر انتخاب و معرفی کردند.

بر اساس زأی هیات داوران؛ در رده سنی 3 تا 8 سال نازنین قره داغی از استان همدان، هلیا علیپور وحسن خوش اخلاق هر دو از استان آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه ها ی اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی  9 تا 12 سال سارا آبای سینی از تهران، ابوالفضل کریم زاده و فاطمه زهرا صدری از آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

کلمات کلیدی: قصه گويي فهما تبریز