اجرای طرح توانمندسازی دانش آموزان به همت کانون شهدای کربلا میانه
اجراي طرح توانمندسازي دانش آموزان به همت کانون شهداي کربلا ميانه

اجرای طرح توانمندسازی دانش آموزان به همت کانون شهدای کربلا میانه

طرح توانمندسازي دانش آموزان روستاهاي محروم شهرستان ميانه به همت کانون فرهنگي هنري شهداي کربلا اجرا مي شود.
شناسه خبر : 47141 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، «گلی سلطانی» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای ورنکش شهرستان میانه اظهار داشت: طرح توانمندسازی دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان با اهداف خیرخواهانه و و آموزشی اجرایی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح توانمندسازی آموزشی دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی با عنوان «طرح امین» در راستای محرومیت زدایی، تحقق عدالت آموزشی و تلاش در راستای رفع مشکلات درسی در شش روستای محروم این شهرستان اجرا می شود.

 

سلطانی افزایش مهارت‌های تحصیلی، کمک به دانش آموزان در یادگیری بهتر دروس، تلاش برای کاهش افت تحصیلی  دانش آموزان و مقابله با ترک تحصیل آنان را از مهمترین اهداف اجرای طرح  برشمرد و گفت: اجرای هرچه بهتر این طرح به تعامل و همکاری هرچه بهتر و بیشتر آموزش و پرورش شهرستان میانه نیاز دارد. 

 

وی افزود: بعد از اتمام فصل امتحانات، قرار است با هدف افزایش سطح سلامت روانی و کمک به رفع مشکلات روحی و رفتاری دانش آموزان؛ مرحله دوم طرح امین در قالب توانمندسازی مهارتی دانش آموزان و اولیای آنان در دستور کار کانون قرار گیرد که با حمایت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و دیگر نهادهای مسئول اجرا خواهد شد.

 

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا اجرای طرح توانمندسازی شغلی و مهارتی زنان سرپرست خانوار را ازدیگر برنامه های این کانون عنوان کرد و افزود: این طرح در سالهای گذشته و طی چند مرحله اجرا شد که امسال با خریداری دستگاه‌های مورد نیاز از جمله تولید رب و سبزیجات آماده توسط بانوان روستا انجام خواهد شد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای محروم ورنکش میانه فعالیت دارد و مدیر مسئول این کانون؛ خود یکی از بانوان کارآفرین شهرستان میانه شناخته می شود.