تداوم فعالیت های تربیتی کانون نورالطریق با محوریت جهاد تبیین
تداوم فعاليت هاي تربيتي کانون نورالطريق با محوريت جهاد تبيين

تداوم فعالیت های تربیتی کانون نورالطریق با محوریت جهاد تبیین

کانون فرهنگي هنري نورالطريق مسجد آيت الله طالقاني تبريز برنامه ها و فعاليت هاي تربيتي خود را با محوريت جهاد تبيين تداوم بخشيده است.
شناسه خبر : 47212 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، «حامد مصطفی زاده» اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین؛ فعالیت های تربیتی و آموزشی کانون فرهنگی هنری نورالطریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز با محوریت جهاد تبیین برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالطریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی و تربیتی برای جوانان و نوجوانان هر هفته برگزار می شود که از عمده ترین مباحث آن مسائل بصیرتی و معرفتی، اخلاق و احکام و آموزش های قرآنی است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون دوره هایی از قبیل؛ ضرورت های گروه‌های تربیتی، مهندسی تغییر رفتار برای موفقیت و کارگاه هنر فرماندهی برگزار شده است که خوشبختانه با استقبال خوب اعضای کانون مواجه بوده ایم.

مصطفی زاده افزود: نوجوانان در این جلسات آموزشی در سه گروه راهیان نور، یاوران نور و منتظران نور تحت آموزش های قرار می گیرند که گروه اول دانش آموزان مقطع سوم تا ششم ابتدایی، گروه دوم دانش آموزان هفتم تا دهم راهنمایی و گروه سوم دانش آموزان دهم تا دوازدهم دبیرستان است.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مراکز علمی فرهنگی، اردوهای یک روزه تفریحی و برگزاری اردوهای جهادی را از برنامه های جنبی این نشست ها عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه های رویش نیز در امتداد برنامه های تربیتی و آموزشی کانون فرهنگی هنری نورالطریق است که با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برای دانشجویان برگزار می شود.

کلمات کلیدی: فهما نشست تربيتي