دهه کرامت فرصتی برای ترویج مکتب نورانی اهل بیت است
دهه کرامت فرصتي براي ترويج مکتب نوراني اهل بيت است

دهه کرامت فرصتی برای ترویج مکتب نورانی اهل بیت است

مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس آذربايجان شرقي بزرگداشت دهه کرامت را فرصتي براي ترويج مکتب نوراني ائمه اطهار عليهم السلام به ويژه امام رضا(ع) دانست.
شناسه خبر : 47424 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، «امیر دریادار دوم رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان آذربایجان شرقی که همزمان با حضور اعضای ستاد گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام، شهدای قیام ۱۵ خرداد برگزار شد، اظهار داشت: جنگ امروز دشمنان انقلاب در عرصه های فرهنگی متمرکز شده است.

وی با اشاره به توطئه های نظامی، اقتصادی اجتماعی و فرهنگی دشمنان خاطرنشان کرد: در  برهه ای که معاندین نظام اسلامی ایران؛ می‌کوشند با هجمه های فرهنگی مختلف جوانان و نوجوانان را از مکتب نورانی امام راحل دلسرد کنند، آشنا ساختن جوانان و نوجوانان با این مکتب نورانی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی بزرگترین اقدام در برابر جنگ ترکیبی دشمن خواهد بود.

امیر عباسی با تاکید بر اینکه وضعیت امروز نظام اسلامی ایران و امکاناتی که اکنون وجود دارد؛ با دوران نابسامان قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، گفت: آشنایی جوانان و نوجوانان با این حقایق انقلاب ضرورت دارد؛  چراکه دستاوردهای انقلاب اسلامی هنوز آنگونه که باید تبیین نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با معرفی دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از مهمترین مراحل سیر و ادامه مکتب نورانی امام راحل گفت: انقلاب اسلامی از گردنه های سختی عبور کرده و دشمن با وجود شکست در جبهه های مختلف سعی در تحریف حقایق جنگ تحمیلی را دارد.

وی بزرگداشت دهه کرامت را فرصتی برای ترویج مکتب نورانی ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه امام رضا(ع) دانست و افزود: این انقلاب در عمل به آموزه های قرآن و اهل بیت به پیروزی رسیده و اگر امروز به برکت انقلاب توانسته‌ایم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم؛ همه در سایه عمل به قرآن و آموزه های رضوی بوده است.

امیر عباسی ادامه داد: امروز علی رغم همه تحریم ها، نفاق ها و مانع تراشی دشمنان، انقلاب اسلامی ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با طی مسیر عزت و افتخار سیر نورانی مکتب امام را تثبیت کرده و دستاوردهای ارزشمندی را بدست آورده است.

کلمات کلیدی: دهه کرامت تبریز فهما