دومین جلسه ستاد دهه کرامت آذربایجان‌شرقی برگزار شد
دومين جلسه ستاد دهه کرامت آذربايجان‌شرقي برگزار شد

دومین جلسه ستاد دهه کرامت آذربایجان‌شرقی برگزار شد

دومين جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان آذربايجان شرقي به ميزباني بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 47426 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۹
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان آذربایجان شرقی امروز با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت و به میزبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به اهمیت رویکرد مردمی در برگزاری برنامه های ملی و مذهبی اظهار داشت: بهره مندی ستاد دهه کرامت از نکته نظرات تشکل های مردمی و مسجدی در برگزاری برنامه ها قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: برنامه های متفاوت و مختلفی امسال برای گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام پیش بینی شده که مثل سال های قبل عزیمت کاروان پیاده از تبریز به مرقد امام و عزیمت سه هزار زایر به تهران از جمله برنامه هایی است که اعلام شده و به صورت مردمی و خودجوش انجام می شود.

اسکندری با بیان این‌که امسال مراسم ارتحال حضرت امام و شهدای ۱۵ خرداد در تالار مصلای اعظم تبریز برگزار می شود، افزود: برگزاری نشست های بصیرتی، شب شعر، مسابقات فرهنگی، کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، فضاسازی و تبلیغات محیطی ایستگاه های صلواتی و همایش تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام ویژه بانوان از جمله برنامه هایی است که به مناسبت ارتحال حضرت امام در تبریز برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: اکنون در این ایام پرداخت به جهاد تبیین در مهمترین موضوع آن برای بیان ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام(ره) بهترین زمان ممکن است.

کلمات کلیدی: دهه کرامت فهما تبريز