دوره آموزشی بازیگری تئاتر در سردرود برگزار می شود
دوره آموزشي بازيگري تئاتر در سردرود برگزار مي شود

دوره آموزشی بازیگری تئاتر در سردرود برگزار می شود

دوره آموزش بازيگري تئاتر به همت کانون فرهنگي هنري حضرت علي(ع) در سردرود برگزار مي شود.
شناسه خبر : 47429 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، «ابراهیم مهران نیا» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت علی(ع)  شهر سردرود اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت؛ فراخوان دوره آموزش مقدماتی بازیگری تئاتر به همت این کانون منتشر می شود که قرار است پس از تکمیل ظرفیت پذیرش؛ تست استعدادیابی از کلیه ثبت نام کنندگان صرت گرفته و منتخبان در دوره خرداد ماه شرکت کنند.

مهران نیا كشف و پرورش استعدادهاي هنري در سطح مساجد، نشر و گسترش فرهنگ ديني و انقلابي و تربیت هنرمندان مسجدی را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره دانست و افزود: جوانان و نوجوانان گروه هدف و مخاطبان اصلی این دوره آموزشی هستند که امیدواریم بتوانیم با برگزاری شایسته و اصولی دوره، زمینه جذب هرچه بیشتر جوانان به مساجد را فراهم کیم.

وی ادامه داد: عموم علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند جهت ثبت نام به کانون فرهنگی هنری حضرت علی(ع) و یا کتابخانه شهید حمید باکری به آدرس سردرود، خیابان القلندیس، طبقه فوقانی رستوران خاتون مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 091364680428 و 34203792 تماس بگیرند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت علی(ع)  شهر سردرود افزود: این دوره آموزشی با همکاری مؤسسه قرانی امام رضا(ع) شهر سردرود و با تدریس بازیگر توانمند این شهر؛ استاد امیر مهروند برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: دوره بازيگري فهما