صحن امامزادگان آذربایجان شرقی میزبان کاروان سفیران کریمه اهل بیت خواهند بود
صحن امامزادگان آذربايجان شرقي ميزبان کاروان سفيران کريمه اهل بيت خواهند بود
همزمان با دهه کرامت؛

صحن امامزادگان آذربایجان شرقی میزبان کاروان سفیران کریمه اهل بیت خواهند بود

همزمان با دهه کرامت؛ صحن امامزادگان شاخص استان ميزبان کاروان سفيران کريمه اهل بيت خواهند بود.
شناسه خبر : 47533 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» به تشریح ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و امامزادگان آذربایجان شرقی پرداخت و اظهار داشت: میزبانی از خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با عنوان کاروان سفیران کریمه اهل بیت و برگزاری مراسم جشن ویژه روز دختر در بقاع شاخص استان از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت از سوی اوقات استان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای برگزاری جشن میلاد  حضرت رضا(ع) در تمام بقاع متبرکه استان گفت: این برنامه با هدف ترویج، تبیین و گسترش فرهنگ و سیره رضوی همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری با محتوای شاد و با رویکرد مردمی خواهد بود.

وی افزود: برنامه کاروان شادی نسیم کرامت ویژه ولادت با سعادت حضرت رضا(ع) در محیط پیرامونی بقاع، از جمله دیگر برنامه های سازمان اوقاف در استان است که برگزاری باشکوه همایش ویژه بزرگداشت امامزادگان از مهمترین برنامه‌های  دهه کرامت خواهد بود.

حسینی برگزاری اردوی یک روزه مادر دختری با هدف تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در محل امامزاده سیدمحمد نوجه مهر و تکریم از دختران شهدا را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت و روز گرامیداشت امامزادگان در استان عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: بخش اول برنامه‌های دهه کرامت مربوط به جشن‌های مردمی از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) و بخش دوم بزرگداشت روز ملی تجلیل از امامزادگان در شب یا روز پنجم ذی‌القعده (پنجشنبه، چهارم خرداد ماه) خواهد بود.

کلمات کلیدی: امامزادگان دهه کرامت